Τρίτη 29 Απριλίου 2014

Pharmacy haul..!!

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΟΜΟΡΦΕΕΕΕΣ..!!ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ??


Σήμερα λοιπόν θα σας μιλήσω για κάποια νέα πραγματάκια που απέκτησα πρόσφατα από το site οfarmakopoiosmoy.gr που μπορείτε να επισκεφτείτε εδώ .Ήταν η πρώτη μου παραγγελία από αυτο το ηλεκτρονικό φαρμακείο.Γενικότερα,μου αρέσει να μην παραγγέλνω συνεχώς από ένα,αλλά να δοκιμάζω και τις υπηρεσίες των υπολοίπων,ώστε να έχω μέτρο σύγκρισης.Τα προιόντα,έφτασαν 2 ημέρες μετά από την παραγγελία μου,δηλαδή γρήγορα,αν σκεφτείτε πως παρήγγειλα δεύτερη μέρα του Πάσχα και ήταν κλειστά.Μου έκανε εντύπωση,πως για μια έλλειψη προιόντος μου τηλεφώνησαν και μάλιστα ήταν πολυ ευγενικοί,αλλά και εξυπηρετικοί.Μου έστειλαν επίσης αρκετά δειγματάκια από διαφορετικές εταιρείες,πράγμα που το βρίσκω πολύ ευγενικό.






Το κουτάκι είχε την ένδειξη ''ΕΥΘΡΑΥΣΤΟΝ''και έφτασε σώο και αβλαβές στα χέρια μου.






 Ήταν όλα άψογα πακεταρισμένα,ειδικά τα προιοντα που είχαν υγρό περιεχόμενο.










Αυτή τη φορά παρήγγειλα αποκλειστικά προιόντα περιποίησης προσώπου,που ανταποκρίνονται στις ανάγκες της πολύύύ λιπαρής,αλλά ταυτόχρονα και ευαίσθητης επιδερμίδας μου.






 Ας δούμε αναλυτικά τα προιόντα.


 



Για χιλιοστή ίσως φορά πήρα το αγαπημένο μου καθαριστικό από την LA ROCHE-POSAY από τη σειρά EFFACLAR.Πρόκειται για ένα αφρώδες τζελ καθαρισμού που απευθύνεται σε λιπαρές με τάση ακμής και ταυτόχρονα ευαίσθητες επιδερμίδες.Καθαρίζει απαλά το δέρμα,εξυγιαίνει,απομακρύνει τα ξένα σώματα και το πλεονάζον σμήγμα,αφήνοντας το δέρμα καθαρό και δροσερό.Περιέχει το καταπραϋντικό,αντι-ερεθιστικό ιαματικό νερό της Roche-Posay.Δεν περιέχει σαπούνι,οινόπνευμα,χρωστικές,αρώματα και parabens.Επιπλέον,δεν τσούζει τα μάτια μου.Το χρησιμοποιώ πρωί και βράδυ και η αλήθεια είναι ότι ηρεμεί το δέρμα μου διώχνοντας μακριά λιπαρότητα και σπυράκια.Έχει αντλία,οπότε δεν σπαταλάτε περισσότερη ποσότητα απ'όση χρειάζεστε.





 Συνεχίζω με ένα προιόν,πάλι από την LA ROCHE-POSAY και την σειρά EFFACLAR.
 Η EFFACLAR K είναι ένα προϊόν καθημερινής φροντίδας που συνδυάζει το LHA με τη Λινολεϊκή Ρετινόλη.Η μικρο-απολεπιστική δράση της εξυγιαίνει τους φραγμένους πόρους και λειαίνει την επιδερμίδα.Η καθημερινή χρήση της δρα ενάντια στην επανεμφάνιση των ατελειών.Ούτε αυτό το προιόν περιέχει parabens.
 Απευθύνεται σε μικτό έως λιπαρό δέρμα με ανομοιόμορφη όψη και φραγμένους πόρους.Εγώ το εφαρμόζω μετά από το βραδινό μου καθαρισμό και νιώθω το δέρμα μου καθαρό,αλλά και λαμπερό.








Εννοείται πως αγόρασα και πάλι το αγαπημένο μου ξεβαφτικό ματιών και προσώπου,το SEBIUM H2O SOLUTION MICELLAIRE από BIODERMA.Πρόκειται για ένα κολλοειδές διάλυμα καθαρισμού και είναι κατάλληλο για δέρματα λιπαρά και με τάση ακμής.Καθαρίζει απαλά,αλλά αποτεσματικά το δέρμα από μακιγιάζ(ακόμη και αδιάβροχο) και ρύπους,χωρίς να ερεθίζει,περιορίζει την έκκριση σμήγματος και δεν φράζει τους πόρους.Δεν χρειάζεται ξέβγαλμα.Έχει ένα διακριτικό άρωμα κι έχει πάψει να μυρίζει ''φαρμακίλα'' όπως παλιότερες παρτίδες.

















Το Frezyderm Facial Scrub είναι τζελ καθαρισμού και απολέπισης για το πρόσωπο και το λαιμό, κατάλληλο για όλες τις ηλικίες.Kαθαρίζει βαθιά την επιδερμίδα, απο συσσωρευμένα νεκρά κερατινοκυττάρα και αποσυμφόρηση των πόρων από σμήγμα, μακιγιάζ, ρύπους. Με φυτικούς, σφαιρικούς κόκκους, είναι κατάλληλο για κάθε τύπο δέρματος και όλες τις ηλικίες.Προσφέρει:
α)απομάκρυνση νεκρών κερατινοκυττάρων
β)βαθύ καθαρισμό και ενυδάτωση
γ)αποσυμφόρηση πόρων από σμήγμα, μακιγιάζ,ρύπους
δ)λάμψη και αναζωογόνηση.












Για μία ακόμη φορά παρηγγειλα το πολυλατρεμένο μου βιολογικό διάλυμα πρόπολης,από την εταιρεία APIVITAτο οποίο με έχει βοηθήσει απίστευτα στο θέμα ακμής-κοκκινίλας.Σχετικό review θα βρεις εδώ













Επόμενο στη λίστα μου ήταν το σαπουνάκι με πρόπολη από την εταιρεία APIVITA,το οποίο δεν περιέχει parabens,sls,Propylene glycol,Phthalates,NM & PCM.Είναι κατάλληλο για λιπαρά-ακνεικά δέρματα και περιέχει 99% φυσικά συστατικά,καθαρίζει σε βάθος τους πόρους της επιδερμίδας και ρυθμίζει τη λιπαρότητα χάρη στην πρόπολη και το βιολογικό αιθέριο έλαιο θυμάρι.Έχει ήπια αντισηπτική δράση και διασφαλίζει τη σωστή υγιεινή της επιδερμίδας.Επέλεξα το μεγαλύτερο μέγεθος(125γραμμάρια).Το μικρότερο είναι στα 30γραμμάρια.Μετά από κάθε του χρήση νιώθω την επιδερμίδα μου να ''τρίζει''και την αισθάνομαι πραγματικά πεντακάθαρη,απαλλαγμένη από ρύπους,νεκρά κύτταρα και υπολείμματα μακιγιάζ.


















Τέλος,μιας και πλησιάζει το καλοκαιράκι αγόρασα μια αντηλιακή προσώπου που λάνσαρε πρόσφατα η εταιρεία VICHY από την σειρά CAPITAL SOLEIL.Βγαίνει σε 2 εκδοχές για χρώμα και βελούδινο αποτέλεσμα/για χρώμα και ματ αποτέλεσμα.Εγώ σύμφωνα με τις ανάγκες τις επιδερμίδας μου επέλεξα την δεύτερη εκδοχή.Ιδανικό για ευαίσθητες,μικτές-λιπαρές
επιδερμίδες.Παρέχει πολύ υψηλή προστασία από τον ήλιο με 50SPF.Περιέχει ιαματικό νερό της VICHY.Ουσιαστικά,πρόκειται για ένα αντηλιακό με κάποιες καλυπτικές ιδιότητες,που μιμείται τις bb creams,χαρίζοντας ένα ομοιόμορφο και λαμπερό αποτέλεσμα!!






 Αυτά ήταν τα προιόντα,κορίτσια!!

Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά??Περιμένω με ανυπομονησια τα σχόλια σας!!


                                                                ~~~~~~~~~~~~~φιλάκια,Δανάη~~~~~~~~~~~~~~~~~
















13 σχόλια:

  1. με γες καρδουλα μου!! ολα πολυ ωραια πραγματακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολυ ωραια πραγματακι διαλεξες...τα εχω δοκιμασει ολα εκτος απο το Bioderma...εγω εχω το ροζ και μου αρεσει πολυ..αυτο που πηρε εσυ δεν ειναι για τα ματια νομιζω...δες τη συσκευασια καπου το λεει..γιαυτο εγω πηρα το ροζ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ειχα κι εγω το ροζ παλιοτερα,απλώς επειδη αυτο που εχω τωρα χρησιμεύει και στη λιπαρότητα,με βόλεψε παραπανω!χμμ,στη δική μου τουλάχιστον συσκευασια,δεν αναγράφει κάτι τέτοιο..το χρησιμοποιώ πάρα πολυ καιρο και δεν με τσουζουν τα ματια μου,τουλαχιστον μεχρι στιγμης..!! :)

      Διαγραφή
  3. με γεια σου φιλη μουυυυ!να τα χαρεις ολα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σου ευχόμαστε να τα χαρείς!!!
    Μόλις σε ανακαλύψαμε και χαιρόμαστε πολύ!
    Έχεις την αγάπη μας!
    Ακολουθούμε...
    Chicates

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια!! Φυσικα ακολουθω κι εγωωωω!!!

      Διαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γεια σου Δανάη! Ο Φαρμακοποιός μου είναι και για μένα ένα από τα φαρμακεία με πολύ καλή εξυπηρέτηση! Ψωνίζω συχνά από εκεί! Με' γεια όλα! Το scrub της Frezyderm πώς ειναι?! Εγώ χρησιμοποιώ της La Roche Posay, το οποίο μου τελειώνει και σκέφτομαι να δοκιμάσω κάτι άλλο... Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γεια σου Μαρτινα!!!Είναι όντως πολύ καλό φαρμακειο,και σε σχεση ποιοτητας-τιμης και στην εξυπηρετηση!!το απολεπιστικο λοιπόν μου έστρωσε πολύ καλα!!Είναι αποτελεσματικό και με διακριτικό αρωμα!Εχει μετριους κόκκους,αλλα νιωθεις οτι κάνει δουλεια!Εγω θα το ξαναπαρω,μόλις μου τελειωσει :) φιλακια και σε σεναα!!

      Διαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις